Jahopp- Nu vart det JUL LOV för oss! <3

Hejsan!

Som rubriken säger så äre jul lov för oss! Yeeaah! Har längtat så himla mycket!

Och så äre snart jul!!!! Men har inte slaggit in jul klappar än ska nog göra det idag?:)

Men idag har jag väl inte gjort så jätte mycket....lista

1-Vakna (06.00)
2-Duscha
4-Borsta tänderna
3-Klä mig
4-Blåsa håret
5-Locka håret lite
6-Linnea kom till mig
7-Lockade håret till Linnea (Gick inte så himla bra :/)
8-Gick till skolan
9-Samlas och gick ner till kyrkan
10-Sjunger julsånger
11-Lov!!!
12-kom hem och bara chilla! <3

Ja, det va allt som jag hade gjort i 4 timmar....hann inte äta, så nu ska jag nog dra ner till köket och käka lite!

Har inga blider på mig men men det få ni leva utan! <3

Tjo! Puss & Kram! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: