Godmorgon! (Hoppas jag)

Tjoo!

Ja,just nu är kl 09.25, är jätte trött för jag vaknade kl.04.00 :/

Men idag känner jag mig ganska bra lite hostig fortfarande,inte så jätte kul! :/

Och imorn ska jag kanske vara mä på fotbollsmatchen,det beror på hur jag mår!

Men iaf! Idag är det bara att vara hemma och ha tråkigt!

Kanske ska hitta på nått!

Och jag kan inte ta kort för min kusin har min kamera! Hon fick låna den..

Men snart ska jag äta frukost!

Innebany idag! Kan inte vara mä igen!! F**!

Om inte jag få vara mä på matchen mot Smedby så blir jag skit arg!!

Och nu byter jag ämne till!

Varför är det ingen snö än?....Inte för att jag vill att det ska snöa men det blir ju bara trråkigt med jul utan snö!

Jaja,men jag ska nog äta frukost nu!

Tjarå! <3 Puss & Kram! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: