Nytt! <3

Start på dagen!

1.Va halv vaken
2.Mamma kom in i rummet och frågade om jag vill följa med till stan
3.Gick upp och duscha
4.Klä på mig (Blåsa håret)
5.Väntade på bussen
6.Gick till en resturang och åt mat
7.Shoppa
8.Gick runt
9.Åt mat igen
10.Åkte hem igen
11.Sitter och blogga!

Aao, åkte till stan och shoppade lite...

Har lite bilder på kläderna oxå :)

Men imorn ska jag iaf vara med Linnéa, hade bestämt med henne...Vet inte vad vi kommer att göra men bloggar nog imorn!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik & blogga såklart!

Ska sova snart tjo! <3




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Puss & Kram! <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S Kommenterar gärna, bilr ju mycket roligare att få trevliga kommentare! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: